2007-03-31

Domowy Baileys

    Zrobiłam wersję bezalkoholową - dodałam za to więcej więcej kawy (ok 3 łyżeczki), zamiast kremówki dałam zwykłe mleko (ok 0,5 litra), cukru pudru nie dawałam.
    Wyszło ok 1 litr pysznego napoju :)


    Domowy Baileys

  • 1/4-1/2 l wódki(według preferencji co do zawartości promilii,ja daję raczej 1/4)

  • 1 puszka mleka skondensowanego słodzonego- gotować zamknietą puszkę do 3 godzin

  • 1/2 szkl. śmietany kremówki(ostatnio dałam mleko i taki wariant wolę)

  • trochę cukru pudru(niekoniecznie)

  • 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej



  • Zimny karmel przełożyć do miski, miksować z alkoholem,cukrem pudrem, dodać
    rozpuszczoną w minimalnej ilosci wody kawę, śmietankę(mleko).

    Smacznego :)


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Uwielbiam Baileys! Dziś znalazłam ten przepis. Jutro wysyłam męża po śmietanę i mleko skondensowane :-)