2007-03-24

Serowe ciasteczka z jabłkiem

    Bardzo dobre, w smaku przypominają troszkę ciasto francuskie.
    Ja posypałam jabłuszka cynamonem - ciasteczka jeszcze bardziej zyskały na smaku !


    Serowe ciasteczka z jabłkiem
    wg przepisu dorotus76

  • 250 g mąki

  • 250 g białego sera

  • 250 g masła

  • 3-4 jabłka

  • cukier puder do posypania


  • Ser zmielić (kupiłam już zmielony). Jabłka obrać, usunąć gniazda nasienne, pokroić w
    ósemki.
    Mąkę wyrobić z serem i ogrzanym do temp. pokojowej masłem. I dalej przepis idzie tak:
    rozwałkować jak na pierogi, szklanką wykrajać krążki. Jak komus to się uda, to ma
    medal :-O.
    Ciasto ma konsystencję ciasta na knedle, strasznie sie klei...Po prostu odrywałam je po
    kawałku, w ręku robiłam kulki, spłaszczałam je i tyle. Na każdy krążek nałozyć kawałek
    jabłka, złozyc na pół i skleić na rogach.
    Ułozyc na blaszce i piec około 25-30 minut w temp. 180 stopni.
    Po wystudzeniu posypac cukrem pudrem...my zjedliśmy na gorąco...:)

    Smacznego :)




Brak komentarzy: