2007-11-17

Kokosanki wersja 3

    Bardzo fajny sposób na formowanie kokosanek, miałam radość jak dziecko w piaskownicy :))

    Kokosanki wersja 3
    (wg przepisu jednostki)

  • 200g kokosu

  • 200g cukru

  • 1 rozmieszne jajko


  • Wszystkie składniki wymieszać. Kieliszek od jajka zamoczyć w zimnej wodzie, nakładać do niego masę, docisnąć, przewrócić na drugą stronę i lekko poklepać aż kokosanka wyleci. Układać na blaszce wyłożonej papierem. Piec w 180 st ok 12 minut.

    Smacznego :)


3 komentarze:

exupery pisze...

Rany...dziecinnie proste.
Muszę wypróbować!
pozdrawiam:-))

Ola pisze...

Polecam :)
bardzo mnie ucieszyło, że po upieczeniu kokosanki zachowały swój pierwotny kształt :)

Anonimowy pisze...

Super przepis na kokosanki! Wykonałam je chyba w 20 minut.Nie używałam jednak formy na jajka. Zrobiłam szybkie kulki.Przy minimum składników wyszły takie wspaniałe ciasteczka. Smakowały nam chyba bardziej niż te z mleczka zagęszczonego. Chociaż tamte były równie dobre.