2008-08-26

Błyskawiczne ciasto z owocami


    Mięciutkie i wilgotne ciasto z owocami, najlepiej smakuje ze śliwkami lub jabłkami i cynamonem. Robi się je błyskawicznie w trakcie nagrzewania piekarnika. Polecam!

    Błyskawiczne ciasto z owocami
    (wg przepisu Ruzi)

    Na tortownicę 23 cm lub większą jesli ktoś woli mniejszą ilość ciasta i więcej owoców:
  • 4 jaja
  • 1 szklanka cukru
  • 0,5 szkl. oleju
  • 1,5 szkl. maki luksusowej
  • 1,5 lyzeczki proszku do pieczenia
  • owoce (np śliwki, truskawki, jagody, wiśnie, jablka)

    Zmiksowac cale jaja z cukrem, dodać olej i miksować, na koniec dodać mąkę z proszkiem, zapach i wszystko razem dobrze zmiksować. Foremkę wysmarować tłuszczem lub wyłożyć papierem do pieczenia, wylać ciasto i na górze ułożyć owoce. Piec ok 1h w uprzednio nagrzanym piekarniku (180 st).

    Smacznego :)




6 komentarzy:

Waniliowa Chmurka pisze...

No,no ja także niedawno robiłam ciasto ze śliwkami-muszę przyznać ,że śliwki bardzo fajnie się komponuja właśnie z ciastami.
zapraszam na dopiero co powstałego bloga www.waniliowachmurka.blox.pl ,będzie mi miło jesli wpadniesz

Ola pisze...

Olcia dzięki, będę wpadać zobaczyć co ciekawego upichciłaś :))
Pozdrawiam

Majana pisze...

Super to ciasto, ja lubie takie szybkie ciasta. Szybko sie je robi i szybko znikają, są tak pyszne :)) Pozdrówka

david santos pisze...

Great!!!
Congratulations.

Adrijah pisze...

Piekłam identyczne chyba we wtorek, ale za szybko zniknęło żeby uwiecznić i wrzucić na bloga ;) Dzisiaj powtórka z rozrywki, ale już z nektarynką, też dobre ;)

Ola pisze...

widzę że dziś udało się uwiecznić :)
z nektarynkami musi być pyszne!
Pozdrawiam!